Wednesday 15 November 2017

Modele De Organizatori Grafici Forex


Lucrarea cuprinde 31 proiecte de lecii realizat de ctre profesori i Masteranzi de la Facultatea de Geografie. Proiectele sonnenlicht focalizate pe formarea competenelor la elevi. Fr a fi proiecte. Rein, ele sunt structurate dup diverse modele de structurare ein leciilor: modellul tradiional, modelul nvrii secveniale ein cunotinelor, modelul Evocare-Realizarea sensului-Reflecie. Proiectele cuprind secvene de nvare organisieren frontal, individuelle i n grup. Pentru ca elevii s ich formeze competene, sarcinile de lucru sunt organisieren pe baza unor materiale grafice diverse: hri, diagrame, texte. Multe lecii au incluse texte Sorgfaltpfosten fi fi utilizate pentru documentare de ctre profesori ich elevi sau ca Material suport pentru diverse situaii de nvare. Coninutul este komplex, diversifiziert, depete nivelul de cunotine ale elevilor din clasa ein VI-a. Seener un coninut bogat cu scopul nelegerii ct mai profunde ein continentului i ein rilor europene. S-au utilizat metode variieren: conversaia euristische, explicaia, analiza i interpretrarea hrii a diagramei. La desfurarea activitii, n proiecte sunt incluse ntrebrile Formulieren Sie den Profesor i rspunsurile corecte la aceste ntrebri. Sunt einschliessen expuneri i explicaii, sarcini Pflegetasche fi date elevilor i rezolvrile la multe dintre acestea. Fieberbezug proiect de lecie conine Schiene de pe tabl i din caietul elevilor. Leciile cuprind organizatori grafici de diverse forme: tabele, diagramm Venn, tabelul T, bula dubl, Schema piramidal, ciochinele etc. Chiar dac proiectele sunt foarte aussterben i nu pot fi realizate ntr-o oder, fiecare profesor sind posibilitatea s selecteze situaiile de nvare N funcie de nivelul Aufzug l de timpul diponibil. Oana-Ramona ILOVAN, Die Seelenprinzessin Oana-Ramona ILOVAN, Maria Eliza DULAM Europa, geografisch, limite, rmuri, ntindere Oana-Ramona ILOVAN, Izabela Amalia MIHALCA Relieful Europai Maria Eliza DULAM, Eliza DULAM, Izabela Amalia MIHALCA Rurile, fluviile, lacurile. Analiza unui fluviu: Dun rea Maria Eliza DULAM, Vegetaia, Fauna i solurile Europei Izabela Amalia MIHALCA, Populaia Europei Adela Niculina NICOAR, Populaia Europei Paula MOLDOVAN, Harta Politic eine Europei Antoaneta-Carina POPESCU, Europa Central. Specificul regiunii Izabela Amalia MIHALCA, Germania Izabela Amalia MIHALCA, Elveia Maria Eliza DULAM, Polonia Maria Eliza DULAM, Republica Ungar Maria Eliza DULAM, Republica Moldova Sanda-Maria ROCA, Europa Sudic. Specificul regiunii Maria Eliza DULAM, Aurica Morariu Spania i Portugalia Maria Magdalena ZLOG, Italia Alina OLA, Griechenland Maria Eliza DULAM, Bulgarien TROMBITS Jen, Croaia Ancua COMAN, Europa Estic. Spezielle Regiunii Bogdan-Ctlin OFLU, Federaia Rus Nicoleta Ileana MORAR, Europa Vestic. Izabela Amalia MIHALCA, FRANKREICH Maria Eliza DULAM, Olanda Maria Eliza DULAM, Regatin Einheit al Marii Britanii al alla Irlandei de Nord. Caracteristici naturale Oana-Ramona ILOVAN, Izabela Amalia MIHALCA Populaia, aezrile i economia Regatului Diese Seite drucken Diese Seite per E-Mail verschicken Diese Seite zu Mister Wong hinzufügen Diese Seite zu del. icio. us hinzufügen Spezifische Vorschriften Izabela Amalia MIHALCA, Norvegia Izabela Amalia MIHALCA, SuediaCineva spunea c e. Cea mai bun carte ein mea. Chiar dac nu mi-am ierarhizat niciodat Crile, totui, ein putea spune c aceast carte necesit cel mai mare efort pentru a fi neleas pentru c am utilizat foarte multe concepte ich bin detaliat teorii i practici din Logik i psihologie din. Este o incursiune n psihologie cognitiv, o ncercare de ein Gesicht transparente mecanismele nvrii pentru profesorii de geografie. A nva s nvei este una dintre competenle dezirabile, propuse de ctre UE pentru cetenii europeni. Cum i nvm pe alii s neve Rspunsul la aceast ntrebare l caut, cu siguran, toi erzieherii pentru ca elevii lor s obin cele mai buna rezultate. Din pcate, muli dintre elevii romni mai mehrsprachig dect nva, dar au convenserea c ei au nvat. N aceast carte vonerun unele rspunsuri la cum se produzieren nvarea, fcndu-se distincia ntre memorare i nvare. Desigur, nu avem pretenia c am deserit rspunsurile la toate ntrebrile despre nvare, dar am deschis o fereastr pentru cei Pflege sunt preocupai de excelen n predare. Cu siguran c nu existieren o singur metod de a nva cunotinele, cum nu existieren un singur tip de cunotine. Dup prezentarea procesului de nvare, bin detaliat o varietate de situaii n care se poate produzieren nvarea pentru a le oferi educatorilor informaii i exemple asupra mecanismelor kognitiven i ein asupra contextului n acestea Topf fi antrenate kümmern. Englisch: eur-lex. europa. eu/LexUriServ/LexUri...0083: EN: HTML Die Komplexität des Cunotinele - Komplexes (cunotinele - deklarative - eine ti cunotinele - prozedurale -, eine ti s faci cunotinele atitudinale, ein ti s fii competenele). Am acordat o deosebit atenie formrii competenelor, n spezielles, ein celor transferabile (sau transversale), Pflege se utilizeaz i sunt necesare n toate domeniile tiinei im toate domeniile de activitate (competena de comunicare, m anagementul informaiei, managementul timpului, rezolvarea problemelor, competena De a gndi Kritiker, luarea deciziilor). N prezentarea competénée de comunicare kompetente Versorgung se formeaz la toate disziplinieren, nu numai la limba ich literatura romn am insatlantik asupra nelegerii textelor i asupra producerii textelor. Die Kontaktdaten entnehmen Sie bitte Ihrer Buchungsbestätigung. Motiv pentru sorgfalt am detaliat cum anume de poate realiza schnittfläche, analiza ich extragerea informaiilor, prelucrarea i organizarea acestora. Amtliche Anorganismen (organizatori cognitivi, schema), cu beispielhaft clarificatoare Ich bin subliniat importana elaborrii lor n activitatea cu elevii. Premisa de la Pflege am pleacat este aceea c, printr-o procesare la un nivel mai profund ein informaiei (prin elaborare de Schema), se dobndesc cunotine de bun calitate, Entschei se produzieren nvarea, nu simpla memorare. Desigur, nu avem pretenia c am deserit rspunsurile la toate ntrebrile despre nvare, dar am deschis o fereastr pentru cei Pflege sunt preocupai de excelen n predare. C.............................................. Capitolul 1 NVAREA UMAN 1.1. Importana nvrii umane 1.2. Charakteristische Eigenschaften 1.3. Procesul nvrii 1.3.1. Motivaia pentru nvare 1.3.1.1. Semnificaia nevoilor umane n nvare 1.3.1.2. Relaia dintre nevoi, scopuri i nvare 1.3.1.3. Rolul emoiilor n dobndirea cunotinelor 1.3.1.4. Rolul atitudinilor i valorilor n nvare 1.3.1.5. Amploarea sarcinii de realizat 1.3.1.6. Rolul voinei n nvare 1.3.2. Dobndirea cunotinelor 1.3.2.1. Evocarea cunotinelor anterioare 1.3.2.2. Confruntarea cu noile informaii sau experiene 1.3.3. Evaluare formativ vs evaluarea normativ 1.3.4. Konsolidierungskreis cunotinelor 1.4. Rolurile profesorului n predarea de Spitze konstruktivistischen Capitolul 2 SITUAII DE NVARE 2.1. Begrenzung 2.2. Structura situaiei de nvare 2.3. Caracteristicile situaiei de nvare 2.4. Funciile situaiei de nvare 2.5. Clasificarea situaiilor de nvare 2.5.1. Kategorisierung der Tätigkeitsfelder dup forma de organizare a activitii 2.5.2. Categorii de situaii de nvare dup Modul für intervenie a educatorului n timpul nvrii 2.5.3. Categorii de situaii de nvare dup modul de comunicare ntre Erzieher 2.5.4. Categorii de situaii de nvar dup modul de producere a nvrii 2.5.5. Kategorisierung de nvare dup procesele psihice predominante utilizate 2.5.6. Geben Sie Ihre Reisedaten ein, um die Preise zu prüfen. Proiectarea liegt in der Nähe von Capitolul 3 NVAREA DIN PERSPECTIVA MOTIVAIEI 3.1. Nvarea din perspectiva behaviorist eine motivaiei 3.2. Nvarea din perspectiva teoriei atribuirii 3.3. Nvarea din perspectiva teoriei nvrii sociale 3.4. Nvarea din perspectiva teoriei expectanei 3.5. Nvarea din perspectiva teoriei situaiei motivaionale 3.6. Nvarea din perspectiva modellieren Sie timpului continuu 3.7. Nvarea din perspectiva modelului clasei 3.8. Nvarea din perspectiva modelului ZIEL 3.9. Nvarea din perspectiva modelului ARCS Capitolul 4 NVAREA CUNOTINELOR ERKLÄRUNG 4.1. Nvarea cunotinelor punctuale 4.1.1. Nvarea semnificaiei literelor n geografie 4.1.2. Nvarea denumirilor n geografie 4.1.3. Nvarea semnificaiei cifrelor n geografie 4.1.4. Nvarea semnificaiei culorilor n geografie 4.1.5. Nvarea semnelor convenionale 4.2. Nvarea noiunilor (termenilor) i a judecilor (propoziiilor) 4.2.1. Noiuni, termeni, concepte, idei 4.2.2. Structura noiunii 4.2.2.1. Sfera noiunii 4.2.2.2. Coninutul noiunii 4.2.3. Relaiile dintre noiuni 4.2.3.1. Relaiile de sfer dintre noiuni 4.2.3.2. Relaii de coninut dintre noiuni 4.2.4. Clasificarea noiunilor 4.2.5. Operaii logice konstruktiv 4.2.5.1. Allgemeine Geschäftsbedingungen 4.2.5.2. Diviziunea i clasificarea 4.2.5.3. Analiza i sinteza 4.2.6. Definiia noiunii 4.3. Concepte i situaii de nvare a lor 4.3.1. Concepte, tipuri de concepte 4.3.2. Modellierung eines Konzepts 4.3.3. Formarea sau specificarea unui Konzept 4.4. Strukturkognitiver Komplex 4.4.1. Propoziii i reele de propoziii 4.4.2. Reeaua-Semantik 4.4.4. Schema cognitiv 4.4.6. Harta cognitiv 4.5. Metacunotinele deklarierend Capitolul 5 NVAREA CUNOTINELOR PROCEDURALE 5.1. Conceptul de cunotine procedurale 5.2.1. Blocul operaiilor 5.2.1.1. Tipuri de operaii 5.2.1.2. Evoluia ongenetic ein operaiilor gndirii 5.2.1.3. Proprietile operaiilor mentale din perspectiv genetisches 5.2.2. Relaiile operaiilor cu blocul coninuturilor 5.2.3. Relaiile Betriebsprozeß 5.2.4. Relaiile operaiilor cu blocul relaiilor 5.2.5. Relaiile Betriebskapazität 5.2.6. Relaia operaiilor cu abilitile 5.3. Forme de procesare a informaie la nivelul gndirii 5.3.1. Procesarea inductiv 5.3.2. Procesarea de tip deductiv 5.3.3. Procesarea de tip analogisch 5.4. Metodologia dobndirii cunotinelor procedurale 5.5. Relaia dintre obiective, cunotine i capaciti 5.6. Regula de aciune 5.9.1. Conceptul de algoritm 5.9.2. Descrierea unui algoritm 5.9.3. Tipuri de algoritmi 5.10. Strategisches Kognitiv 5.10.1. Clasificarea strategiilor kognitiv 5.10.2. Strategii kognitive generale i strategii kognitive Besonderheiten 5.10.3. Strategii kognitive Perspektiven i strategii kognitive Retrospektive 5.10.4. Strategii kognitiven algoritmice i strategii kognitiven euristice 5.11. Strategisches Metakognitiv 5.11.1. Begriffsbestimmung 5.11.2. Tipuri de strategii metakognitiv 5.11.3. Dobndirea strategiilor metakognitiv 5.12. Modellierung 5.13. Scenariul cognitiv Inhaltsverzeichnis Capitolul 6 FORMAREA ATITUDINILOR 6.1. Konzept 6.2. Tipuri de atitudini 6.3. Formarea atitudinilor 6.3.1. Nvarea social 6.3.2. Vergleiche 6.3.3. Faktorii genetici 6.4. Convergena / divergena dintre atitudini, opinionii i comportamente 6.5. Importana atitudinilor rezolutive n grup 6.6. Importana atitudinilor pozitive Mütze. 7 DOBNDIREA COMPETENELOR 7.1.Consideraii generale asupra competenelor 7.1.1. Kompetenzkonzept 7.1.2. Tipuri de competene 7.1.3. Wettbewerbsübertragung 7.1.4. Intensivpentru formarea competenelor 7.1.5. Interveniile pedagogice prin care Für eine grössere Darstellung klicken Sie auf das Bild. Competena de comunicare 7.2.1. Begriffsbestimmung 7.2.1.1. Comunicarea mündlich (mündliche Mitteilung) 7.2.1.2. Comunicare scris (schriftliche Kommunikation) 7.2.2. Perspektive psihologice asupra nelegerii textelor 7.2.2.1. Erwägungsgründe 7.2.2.2. Procesele kognitive ale comprehensiunii textului 7.2.2.3. Strategii de optimizare a comprehensiunii textului citit 7.2.2.4. Strategii metacognitive de nelegere a textului 7.2.2.5. Nvarea vs memorarea coninutului textului 7.2.3. Producerea textelor 7.2.3.1. Scrierea funcional. Luarea notielor 7.2.3.2. Scrierea reflexiv 7.2.3.3. Scrierea imaginativ 7.2.3.4. Scrierea despreare texte (rezumatul, recenzia, referatul, eseul, conspectul) 7.3. Managementinformation (Informationsmanagement) 7.3.1. Schneiden, Analiza i extragerea informaiilor 7.3.1.1. Schneiden Area surselor de informaii 7.3.1.2. Schneiden, analiza i extragerea informaiilor 7.3.1.3. Alctuirea bibliografiei 7.3.2. 7 7.3.3. Prelucrarea i sintetizarea informaiilor n tabele 7.3.3.1. Tabelele liniare verticale 7.3.3.2. Tabelele liniare orizontale 7.3.3.3. Tabelul sinoptic 7.3.4.1. Matricea SWOT 7.3.4.2. Matricea-Konzept 7.3.4.4. Faa de mas 7.3.4.7. Plriile gnditoare 7.3.4.8. Nou-Perspektive 7.3.5. Scheme liniare 7.3.5.1. Scheme liniare orizontale 7.3.5.2. Scheme liniare verticale 7.3.6. Scheme de tip arbore (arborescente) 7.3.6.1. Scheme de tip arbore orizontal 7.3.6.2. Scheme de tip arbore vertical 7.3.7. Schema piramidal 7.3.8. Schema circular sau secvenial 7.3.9. Scheme de tip ciorchine 7.3.10. Scheme de tip pianjen 7.3.11. Schemasistem 7.3.12.1. Diagrama Ishikawa 7.3.12.2. Diagrama Venn 7.3.12.3. Diagrama V 7.4. Rezolvarea problemelor 7.4.1. Problemstellung 7.4.2. Competena de a rezolva probleme 7.4.3. Algoritmul rezolvrii unei probleme 7.4.4. Strategii algoritmice i strategii euristice de rezolvare ein Problem 7.4.5. Rezolvarea creativ ein Problem 7.5. Managementul timpului (Zeitmanagement) 7.5.1. Begriffsbestimmung 7.5.2. Dobndirea competenei managementului timpului 7.5.2.1. Analiza aktivitilor proprii raportate la timp 7.5.2.2. Bedienungsanleitung. 7.5.2.3. Nützliche Links Organizare aktivitilor proprii raportate la timp 7.5.2.5. Monitorizarea utilizrii timpului 7.6. Competena de a gndi Kritiker (kritisches Denken) 7.6.1. Necesitatea gndirii critice 7.6.2. Paradigma gndirii critice 7.6.3. Cunotinele integrieren competenei de a gndi Kritiker 7.6.4. Niveluri kognitiver n gndirea-Kritiker 7.6.5. Gndire Kritiker asupra problemei plantelor modificate genetisches 7.7. Luarea deciziilor 7.7.1. 7.7.2. Tipuri de decizii 7.7.3. Temerile n procesul decizional 7.7.4. Atitudinile n luarea deciziilor 7.7.5. Etapele procesului raional de luare ein deciziilor 7.7.6. Strategii de luare a unei decizii 7.8. Analizare Fotografien und Fotografien 7.8.1. Fotografische Bilddokumentation 7.8.2. Analizare Fotografien 7.8.3. Interpretarea coninutului fotografiilor 7.9. Analizare Auslegungsdarstellung 7.9.1. Vergleichsdiagramme 7.9.2. Analizare Diagramme 7.9.3. Interpretarea diagramelor 7.9.4. Analizare i interpretarea climogramei 7.10. Analizare i interpretarea hrilor 7.10.1. Competena de a analiza i a interpreta o hart 7.10.2. Analizare hrii 7.10.3. Interpretarea hrii 7.11. Elaborarea i prezentarea unui poster 7.11.1. Kompetenzen von a elabora i prezenta un poster 7.11.2. Dobndirea Kompetenz in der Vorbereitung 7.11.3. Dobndirea Bewertung: nicht bewertetBeschreibung: CLS4-001 Prezentul auxiliar la limba ich literatura Roman abordeaz toate coninuturile din noua Programm pentru clasa a IV-a. Inbegriffen i noiuni teoretice i exerciii anwendbar legat de textul narativ, beschreibend, informativ i de cel n versuri. Konformieren Sie noilor tendine n nvmnt, Pflege pun un mare akzent pe nelegerea textului, am oferit spre analiz lecturi variieren i interesante, folosind diverse metode moderne interactive. Metoda cubului, jurnalul cu dubl ich tripl intrare, teoria inteligenelor mehrfache, harta textului etc. De asemenea, am prezentat i modele de organizatori grafici. Pflege l ajut pe copil s extrag mai uor informaiile din textul citit ist le organizeze eficient: diagramma Venn, ciorchinele, metoda SINELG etc. Sperma aquaise auxiliar, prin abordarea vervollständigen ein temelor din noua Programm la limba romn, s fie util elevilor i cadrelor Didaktice n lucrul la clas. Unitatea 1 Recapitularea cunotinelor din clasa a III-a 1. Lectur: Fraii Trandafir A. Elemente de nelegere a textului Baustellen de scrière funcional Afiul Invitaia C. Acte de vorbire Turul galeriei Die Elemente der Konstruktion Cuvntul Cuvinte cu sens / Neles asemntor E. S scriem corect Zusammenfassung der Punctulie. Semnul ntrebrii. Semnul exclamrii. Dou puncte. Virgula. Linia de Dialog. Cratima Ghilimelele. Punctele de suspensie 2. Vortragsbereich: O cin cu peripeii A. Elemente der Neurochirurgie B. Elemente der Neurochirurgie SMS-ul E-Mail-ul C. Acte de vorbire Joc de rol d. Cuvinte cu sens / neles opus cuvinte Sorgfalt au Form asemntoare, dar neles diferit cuvinte care au aceeai Form, dar neles diferit E. S scriem corect S ne amintim ortogramele nvate 3. Lectur: Scriitor n devenire A. Elemente de nelegere ein textului B. Elemente de scriere imaginativ vrei s scrii i tu o poveste C. Acte de vorbire D. Elemente de construcie ein comunicrii VERBUL Numrul i persoana verbului Timpurile verbului E. S scriem corect Ortogramele cam / c-am 1. Lectur: Calculatorul fermecat A. Elemente de nelegere ein textului B . Elemente de scriere imaginativ Descrierea unui peisaj (Descriere Spitze tablou) C. Acte de vorbire D. Elemente de construcie ein comunicrii Felul substantivelor Numrul substantivelor Genul substantivelor E. S scriem corect Ortogramele ci / ci 2. Lectur: Acas la Nic A. Elemente de nelegere eine textului B. Elemente de scriere imaginativ Descrierea unei persoane (Descriere Spitze portret) C. Acte de vorbire D. Elemente de construcie ein comunicrii ADJECTIVUL Acordul adjectivului cu substantivul E. S scriem corect Ortogramele ntruna / NTR-una 1. Lectur: O lupt pe cinste A. Elemente de nelegere ein textului B. Elemente de scriere imaginativ Proiectul C. Acte de vorbire D. Elemente de construcie ein comunicrii PRONUMELE PERSONAL Pronumele persönliche de politee Genul pronumelui persönliche E. S scriem corect Ortogramele cel / ce-l Cea / ce-a cei / ce-i 2. Vortrag: n miezul verii (Fragment) de George Cobuc A. Elemente der dekorativen Elemente E. S scriem corect Ortogramele mi-e / mie Ortogramele v-ar / var 1. Lectur: Unde triesc animalele A. Elemente de nelegere ein textului B. Elemente de scriere funcional Tabelul Organizatorii grafici C. Acte de vorbire D. Elemente de construcie ein comunicrii PREDICATUL. Predicatul exprimat prin Verb E. S scriem corect Ortogramele moi / mo-i mor / m-oder noi / no-i 2. Lectur: Minuniile Munilor Bucegi A. Elemente de nelegere ein textului B. Elemente de scriere funcional Harta Traseul turistic Cartea potal C. Acte de vorbire D. Elemente de construcie ein comunicrii SUBIECTUL E. S scriem corect Ortogramele va / va

No comments:

Post a Comment